slid1
slid2
slid3
خانه » خبر » اینجایی
رژیم صهیونیستی بعد طوفان الاقصی دچار فروپاشی داخلی شد – خلیج فا

اخبار

چه زیباست غرق رهایی شدن/محمدرضا طاهری
					 – خلیج فا

شیعه

دانلود موزیک  یوسف و یعقوب ایلات نام اثر هرجا باشی – خلیج فا

موزیک

فیلم خارجی ابیگیل Abigail 2024						 – خلیج فا

فیلم

ملت فلسطین در اوج اقتدار و عزت است – خلیج فا

ملت فلسطین در اوج اقتدار و عزت است – خلیج فا


شهردار تهران گفت: ملت فلسطین در اوج اقتدار و عزت است و این را در شرایطی دنبال می‌کنند که مظلومیت و محرومیت از حقوق اولیه انسانی آنها را توسط جنایت کاران رژیم صهیونیستی مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران و فعال سیاسی اصولگرا در نشست امروز پنجشنبه (۲۵ آبان ۱۴۰۲) دبیران استانی احزاب جبهه تحول خواهان انقلابی در سالن همایش صدرا تهران در سخنانی با اشاره به جنگ غزه گفت: امروز منطقه حساس‌ترین ایام را در تاریخ معاصر خود می‌بینید. ملت فلسطین سخت‌ترین شرایط را مشاهده می‌کنند و آنها در حال پرداخت بهای آزادی و استقلال و بندگی خدا هستند.
وی‌افزود: البته ملت فلسطین در اوج اقتدار و عزت است و این را در شرایطی دنبال می‌کنند که مظلومیت و محرومیت از حقوق اولیه انسانی آنها را توسط جنایت کاران رژیم صهیونیستی مشاهده می‌کنیم.
زاکانی تاکید کرد: به این ملت و محور مقاومت درود می‌فرستیم که شرایط ظهور کبری و منجی بشریت را فراهم می‌کنند.
شهردار تهران در ادامه سخنان خود گفت: علی القاعده بنده در جمع شما باید به دو سر فصل بپردازم. ناظر به شرایط فعلی در خصوص دستاوردهای مجموعه مدیریت شهری و ماحصل فعالیت دو ساله آن را باید پاسخگو باشم و نکاتی را تقدیم کنم.
وی ادامه داد: بخش دیگر سخنان بنده هم ناظر به موضوع مهم انتخابات و مشارکت حداکثری و انتخاب شایسته است که منجر به مجلسی انقلابی‌تر از همه مجالس گذشته باشد و کار آمدی ارزش‌های انقلاب را شاهد باشیم.
شهردار تهران در خصوص مدیریت شهری اذعان داشت: در شهر دومین نکته که به دنبال آن بودیم این بود تا بنای مدیریت شهر را یکپارچه دیده و خودمان را مسئول همه امور دیدیم، لذا نتیجه این موضوع این شد چهار تحول در دستور کار قرار گرفت و برای هر تحول برنامه ریختیم که بتوانیم برای ۱۰ سال آینده تهران را الگو در تمام زمینه‌ها ا قرار بدهیم.
وی ادامه داد: امروز ما افق‌های جدی در دستور کار داریم. تمام برنامه‌های ۲۰ سال آینده را در ۹ تا ۱۰ سال هدف گذاری کردیم، مانند خط مترو که شروع کرده‌ایم و در بقیه حوزه‌ها هم همینطور است به گونه‌ای که از نصاب‌های گذشته عبور کرده‌ایم.
زاکانی با اشاره به دست آورده‌ای سفر خود به چین گفت: در همین سفر اخیر به چین قراردادهایی که اجرایی شد بالغ بر ۳ میلیارد دلار بود و این جدا از تفاهم نامه‌ها است. همه این توفیقات در پرتوی آن چیزی است که در جمع شما نهفته است و به تعبیر حاج قاسم ما باید به یک بلوغی برسیم که خود را نبینیم و آن کس که باید ببیند می‌بینند. تمام این اتفاقات مقدمه‌ای است که باید در کلان شهر تهران بیفتد.
شهردار تهران در بخش دیگر سخنان خود در مورد شهر تهران گفت: در مدیریت شهر تهران آنچه که هدف گذاری کردیم این است که اساساً مدیریت شهری که شهرداری‌ها انجام می‌دهند فوراً در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد و ما می‌توانیم به سرعت آن را توسعه دهیم.
وی متذکر شد: امروز شرایط کشور یک شرایط ممتازی است. دولت و مجلس و دستگاه قضایی ما انقلابی است و درست است اختلاف سلایق وجود دارد اما جهت یکی است، لذا حرکت در مسیر کمک به دولت است و ما اگر به دولت کمک نکنیم عملاً خود را از یک خدمت محروم کردیم. هر چند سنگین‌ترین کارها بر عهده دولت‌ها است و دولت آقای رئیسی نیز تمام تلاش خود را به کار بسته است البته در مجلس و دستگاه قضایی نیز همچنین است.
زاکانی در ادامه با اشاره به اهمیت شرایط زمانی فعلی کشور و منطقه و جهان گفت: ما در یک زمان تاریخی قرار داریم و شرایط جهانی در حال تغییر است. در دوران قبل معدودی از افراد می‌نشستند برای کل افراد تصمیم می‌گرفتند و دیگران هم همراهی می‌کردند اما کم کم مسیر به سمتی رفت که لازم است ما وحدت پیشه کنیم اما وحدت باید بر اساس اصول و ارزش‌ها باشد نه افراد. وی افزود: این وحدت بر مدار ولی فقیه باید شکل بگیرد، ایده این بود وقتی ما بر اساس محور ولی فقیه دور هم جمع می‌شویم ید واحد می‌شویم لذا مجموعه تحول‌ها اینگونه می‌طلبد که ما باید از خود می‌گذشتیم و این مشهور بود که ظرفیت تحول خواه‌ها سرنوشت ساز است، اما خود به دنبال سهم نیستند.
زاکانی گفت: اساساً حرکت تحول خواهان بر مداری است که ارزش‌ها اولویت ما بود.
شهردار تهران با اشاره به بخشی از سخنرانی رهبری در سال ۱۳۸۸ گفت: در بخش اول رهبری انقلاب ناظر به اهمیت در صحنه بودن را بیان کردند و ابراز خوشحالی کردند که عده‌ای در صحنه هستند و احساس تکلیف می‌کنند و حضورشان در عرصه‌های مختلف یک حضور بر مدار تکلیف است. ایشان در ادامه فرمودند در مدار تکلیف بودن کار سختی نیست اما باید خود را برای اتفاقات سخت آماده کنیم لذا آنجایی که باید هزینه دهید شما برای همه شرایط آماده باشید.
این فعال سیاسی اصولگرا خاطر نشان ساخت: این جمع باید افتخار کند که پرچم تحول خواهی را در دست گرفته است و ما باید با همه وجود در صحنه حاضر باشیم وگرنه افرادی جای شما را می‌گیرند.
وی ادامه داد: ما باید از انفعال خارج شویم، ما فدایی ارزش‌ها و آرمان هستیم و در این راه معیار ما امام و رهبر مان است در نتیجه اگر ما فعال شویم باید تشکیلات را توسعه دهیم و باید به عنوان یک جز فعال جریان سیاسی در تمام صحنه‌های سیاسی حاضر باشیم.
زاکانی افزود: ما باید به سراغ مردم برویم و امید را در جامعه زنده کنیم لذا اگر شرایط کشور در حال تغییر است و ما را رو به پیشرفت هستیم اما این نباید ما را از مشکلات غافل کند.
وی گفت: مجلسی که امروز در کشور هست یک جهت‌هایی دارد و باید سعی کنیم این جهت‌ها حفظ شود و یک مجلس قوی‌تر و بهتر در مجلس بعدی شکل بگیرد لذا ما باید به انقلابی گری را سرعت ببخشیم.
این فعال سیاسی اصول گرا تاکید کرد: به عنوان یک جز فعال در ائتلاف با مردم باید باشیم، رسانه‌های جدید را نیز باید جدی گرفت تا بخوبی تحلیلی کرده و بتوانیم مردم را امیدوار کنیم.
وی اظهار داشت: مسیر آینده یک مسیر مشخص و معینی است این مسیر را باید حفظ کنید، اگر تحول می‌خواهید شاخصه آن عقلانیت است.

منبع : خبرگزاری مهر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
img sidebar

آخرین خبر

رژیم صهیونیستی بعد طوفان الاقصی دچار فروپاشی داخلی شد – خلیج فا

رژیم صهیونیستی بعد طوفان الاقصی دچار فروپاشی داخلی شد – خلیج فا

روسیه شکست نخواهد خورد؛ دنبال طرح جایگزین باشیم! – خلیج فا

روسیه شکست نخواهد خورد؛ دنبال طرح جایگزین باشیم! – خلیج فا

امیرعبداللهیان با نخست وزیر پیشبرد امور لبنان رایزنی کرد – خلیج فا

امیرعبداللهیان با نخست وزیر پیشبرد امور لبنان رایزنی کرد – خلیج فا

واکنش حشد شعبی و چارچوب هماهنگی به حمله آمریکا به جرف النصر – خلیج فا

واکنش حشد شعبی و چارچوب هماهنگی به حمله آمریکا به جرف النصر – خلیج فا

آخرین مطالب شیعه

چه زیباست غرق رهایی شدن/محمدرضا طاهری
					 – خلیج فا

چه زیباست غرق رهایی شدن/محمدرضا طاهری – خلیج فا

گل کرده بهار سبزِ تقدیر و قضا/حسن خلج
					 – خلیج فا

گل کرده بهار سبزِ تقدیر و قضا/حسن خلج – خلیج فا

دعایی که آیت‌الله بهجت به رهبر انقلاب توصیه کردند
					 – خلیج فا

دعایی که آیت‌الله بهجت به رهبر انقلاب توصیه کردند – خلیج فا

خواهش استاد فاطمی‌نیا از جوانان!
					 – خلیج فا

خواهش استاد فاطمی‌نیا از جوانان! – خلیج فا

آخرین موزیک

دانلود موزیک  یوسف و یعقوب ایلات نام اثر هرجا باشی – خلیج فا

دانلود موزیک یوسف و یعقوب ایلات نام اثر هرجا باشی – خلیج فا

img

دانلود اجرای موزیک غدار اثر جدید از حسین محمدی – خلیج فا

img

دانلود موزیک مجنون و دل سوخته – اثر شنیدنی از محمد ملاحی – خلیج فا

دانلود موزیک  مهدی خزایی نام اثر برگرد – خلیج فا

دانلود موزیک مهدی خزایی نام اثر برگرد – خلیج فا

آخرین فیلم ها

فیلم خارجی ابیگیل Abigail 2024						 – خلیج فا

فیلم خارجی ابیگیل Abigail 2024 – خلیج فا

فیلم خارجی قدرت طبیعت خشکی ۲ Force of Nature: The Dry 2 2024						 – خلیج فا

فیلم خارجی قدرت طبیعت خشکی ۲ Force of Nature: The Dry 2 2024 – خلیج فا

فیلم خارجی بازی زیبا The Beautiful Game 2024						 – خلیج فا

فیلم خارجی بازی زیبا The Beautiful Game 2024 – خلیج فا

فیلم خارجی پادشاهی سیاره میمون ها Kingdom of the Planet of the Apes 2024						 – خلیج فا

فیلم خارجی پادشاهی سیاره میمون ها Kingdom of the Planet of the Apes 2024 – خلیج فا

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x